رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سران باشگاه پشت مورینیوهستند؛ بازیکنان تیم هم همین طور و فکر می کنم که هواداران تیم هم همین حس را داشته باشند

Xabi Alonso
 

- ژابی آلونسو بازیکن خط میانی باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا روز دوشنبه در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که تیم مادریدی،هنوز هم می تواند قهرمان این فصل لالیگا شود؛ چرا که دنیای فوتبال مملو از سورپرایز است. این درحالی است که رئال مادرید در حال حاضر با 11 امتیاز فاصله با بارسای صدرنشین  در جدول رقابت ها قرار گرفته.

دراینجا می توانید متن صحبت های آلونسو را مطالعه کنید:

*جو رختکن رئال بعد از باخت به بتیس: وقتی تیم می بازد، احساسات متفاوتی وجود دارد. ولی کاری که باید انجام داد، حرکت کردن در همین مسیری است که تیم در آن قرار گرفته. باید سه شنبه شب درجام حذفی بازی خوبی را ارائه کنیم. شنبه هم بازی مهمی خواهیم داشت. بعد از آن باخت، در تیم ما شک و ابهام ایجاد نشده.می دانیم که باید در پایان هر هفته عملکردمان را مورد آنالیز قرار دهیم.

 

*آنالیز عملکرد فردی: همه ما می دانیم که باید خودمان را از برخی مسائل دور کنیم. برروی بازی ها تمرکز کنیم. به خود انتقادی پرداخته و بازتاب این انتقادات را در خودمان ببینیم

*قطعی شدن سرنوشت رقابت های لالیگا:ما درماه نوامبر هستیم. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده واتفاق های زیادی ممکن است رخ دهد. باید به خودمان باور داشته باشیم؛هرچند که در بهترین شرایط ممکن نیستیم ولی فوتبال مملو از سورپرایز است

*بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید: هرچه می گذرد، اتلتیکوکمتر ما را تحت تاثیر قرار می دهد.چون تدریجا این تیم را می شناسیم و این اصلا تصادفی و اتفاقی نیست. حضور آنها در رده دوم جدول لالیگا، اصلا تعجب آور نیست. اتلتیکو تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد که همه  را هوشیار نگاه می دارد. آنها انگیزه های زیادی دارند تا کارها و اوضاع را به خوبی پیش ببرند.

*اولین بار بعد از سال 1999 که رئال درجایگاهی پائین تر از اتلتیکوگام به دربی مادرید می گذارد: اگر اتلتیکو دراین جایگاه قراردارد به این دلیل است که شایستگی اش را دارد. آمار و  ارقام در این سبک بازی ها چندان اهمیتی ندارند. زمانی که ما جلوتر بودیم، اصلا این طور فکر نمی کردیم که به خاطر برتری ای که نسبت به اتلتیکو داریم تیم پیروز میدان، ما خواهیم بود. در این بازیها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید تلاش کنیم تا از بازیها لذت ببریم.بازی سختی خواهد بود ولی ما این توانایی را داریم که اتلتیکو را شکست دهیم

* انتقادات مورینیو: ما اولین کسانی هستیم که از خودمان انتقاد می کنیم. سعی می کنیم همیشه، چه وقتهایی که اوضاع خوب پیش می رود و چه در زمانهایی که اوضاع خوب نیست، به آنالیز بپردازیم. صحبت ها، مخصوصا وقتی از دهان سرمربی خارج شوند، ارزش خیلی بیشتری خواهند داشت

*تفاوت بازی رئال مقابل لوانته و بارسا مقابل لوانته: هر بازی، با بازی دیگر متفاوت است .من نباید به ارزیابی بازیها بپردازم.

*ناامیدی از تفاوت بازی رئال و بارسا:اصلا این طور نیست. بعد از یک شکست بازیکنان می دانند که باید به آنالیز بپردازند و ما می خواهیم که وجهه ای جهانی ترازاین ارائه دهیم. می توانستیم اوضاع را خیلی بهتر از اینها پیش ببریم ولی در بازیهایی که به پیروزی رسیده ایم،واقعا خوب بازی کرده بودیم.

* شرط بندی روی قهرمانی رئال:چرا که نه؟ هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده می توان برای کاستن فاصله با بارسا، نتایج مطلوب زیادی به دست آورد؛ کاملا روشن است که ما مدعی قهرمانی نیستیم ولی تا پایان فصل به مبارزه ادامه خواهیم داد.

*تمدید قرارداد: نمی دانم. الان اصلا این موضوع مهم نیست . ما فصل فشرده ای را پشت سرمی گذاریم و هرکاری زمان و موعد خاص خودش را دارد.

*مورینیو و احساس تنهایی اش در رئال: سران باشگاه پشت مورینیو هستند.بازیکنان تیم هم همین طور و به نظر من هواداران هم از او حمایت می کنند.مورینیو بهترین مربی ای است که ما می توانیم داشته باشیم.هیچ شکی ندارم که من انتخاب اولم برای هدایت رئال در این اوضاع خود مورینیو است

*از بین رفتن انگیزه های مورینیو: الان هم به نظر من او انگیزه های زیادی دارد. ما مثل همیشه کار را دنبال می کنیم و شرایط مشابهی با همیشه داریم ولی بعد از یک باخت، همه ما آن طور که دوست داریم راضی و خوشحال نیستیم

*جنجال بی از حد دراطراف رئال؟: می دانیم که کجا هستیم و تجعب آور این است که کسی از این حرف و حدیث ها و سروصداها تعجب کند. وقتی می بازیم می دانیم که هفته سختی خواهیم داشت. مهم این است که خوب تمرین کنیم و خودمان را برای بازیهای بعدی آماده کنیم.

*رئال در بازی امشب برنابئو:بعید است که تیم زیر ذره بین باشد. شاید در بازی امشب بازیکنانی به میدان بروند که خیلی در طول فصل برای تیم بازی نکرده اند و هواداران می توانند این بازیکنان را ارزیابی کنند.

*اولویت در میان جامها: دراین شرایط کسب دهمین قهرمانی اروپایی بد نخواهد بود.

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:11 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید